כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הצלצול: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הצלצול – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הצלצול במספר הטלפון: 1700-70-50-50.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות הצלצול – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר zilzul.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הצלצול – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הצלצול – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הצלצול – ווטסאפ – Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות הצלצול – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הצלצול – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הצלצול – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הצלצול לכתובת הבאה: טרומפלדור 24, פתח תקווה.