עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים במספר הטלפון: 072-3902925.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hacontainer.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הקונטיינר – מוצרי חשמל ביתיים לכתובת הבאה: בנימין מטודלה 30 (שיכון דן), תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.