עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב במספר הטלפון: 03-6095157.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hstern.net: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ה.סטרן – HStern עזריאלי תל אביב לכתובת הבאה: דרך מנחם בגין 132, תל אביב 67011.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.