עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ויקטורי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ויקטורי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ויקטורי במספר הטלפון: 077-6705588.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ויקטורי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר victoryonline.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ויקטורי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ויקטורי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ויקטורי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ויקטורי – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ויקטורי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ויקטורי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ויקטורי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ויקטורי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ויקטורי לכתובת הבאה: רח' שידלובסקי 3, יבנה 8122101.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.