שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב במספר הטלפון: 1700-72-0001.

שעות פעילות: ימים א' -ה': שעות 08:00-16:00, יום שישי: שעות 08:00-13:00.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר carpartsonline.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות חלקי חילוף לרכב – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות חלקי חילוף לרכב לכתובת הבאה: הפלד 46, חולון.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!