שירות לקוחות חשמל לסיטונאי

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חשמל לסיטונאי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חשמל לסיטונאי במספר הטלפון: 074-708-71-64.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sitonai.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חשמל לסיטונאי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חשמל לסיטונאי באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חשמל לסיטונאי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות חשמל לסיטונאי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות חשמל לסיטונאי לכתובת הבאה: האומנות 12, נתניה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!