שירות לקוחות טירת צבי

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות טירת צבי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות טירת צבי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות טירת צבי במספר הטלפון: 1-800-262-728.

שעות פעילות: ימים א'-ה' מ-08:00 עד 17:00.

שירות לקוחות טירת צבי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tnuva.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות טירת צבי – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות טירת צבי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות טירת צבי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות טירת צבי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות טירת צבי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות טירת צבי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות טירת צבי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות טירת צבי לכתובת הבאה: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910202.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!