שירות לקוחות יד 2 – Yad 2

עדכון אחרון: 04/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2 – yad 2: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יד 2 – yad 2 במספר הטלפון: 03-5522222.

זמני מענה טלפוני:

  • לקוחות פרטיים: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00, ימי ו' בין השעות 9:00-13:00
  • לקוחות עסקיים: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות יד 2 באמצעות ווצאפ Whatsapp.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yad2.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יד 2 – yad 2 באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יד 2 בדף הפייסבוק: facebook.com/yad2page.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – אינסטגרם Instagram

יד 2 – חשבון אינסטגרם רשמי: instagram.com/yad2_official.

שירות לקוחות יד 2 – yad 2 – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות יד 2 – yad 2 לכתובת הבאה: הקישון 8, בני ברק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!