שירות לקוחות יינות ביתן

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יינות ביתן: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות יינות ביתן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות יינות ביתן במספר הטלפון: 1-700-550-550.

שעות פעילות: ימים א'-ג': 8:00-21:00, ד'-ה'- 8:00-23:00, ו'- 7:00-14:00 ובשעון קיץ עד 15:00.

שירות לקוחות יינות ביתן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ybitan.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות יינות ביתן – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות יינות ביתן – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות יינות ביתן – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות יינות ביתן – פייסבוק – Facebook

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות יינות ביתן – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות יינות ביתן – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה