עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כוורת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות כוורת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כוורת במספר הטלפון: 03-7650306.
שעות פעילות: ימים א' – ד': 8:00 – 17:00
ימי ה': 8:00 – 16:30.
שירות לקוחות כוורת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר caveret.org: כניסה לאתר.
שירות לקוחות כוורת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כוורת באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות כוורת – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות כוורת – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות כוורת – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כוורת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות כוורת – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות כוורת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות כוורת לכתובת הבאה: פארק לב הארץ, ת.ד 692 ראש העין.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.