עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כספיט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות כספיט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כספיט במספר הטלפון: 073-234-5000.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 18:00.
שירות לקוחות כספיט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר caspit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות כספיט – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כספיט באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות כספיט – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות כספיט – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות כספיט – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כספיט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות כספיט – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות כספיט – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות כספיט לכתובת הבאה: חיים פקריס 3, פארק המדע, רחובות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.