כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כצט: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות כצט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות כצט במספר הטלפון: 1-700-500-220.
שעות פעילות: ימים א' – ה' בשעות 08:30-17:00 יום ו' וערבי חג 08:00-12:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 09-8851177
שירות לקוחות כצט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר cts.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות כצט – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות כצט – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות כצט – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות כצט – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כצט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות כצט – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות כצט – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.