עדכון אחרון: 27/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ליברה ביטוח – Libra במספרי הטלפון:
שעות פעילות:
- ימים א'-ה' בשעות 08:00-20:00
- ימי ו' בשעות 08:00-13:00
שירות לקוחות ליברה – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות ליברה זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 050-3094632.
זמני מענה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, ימי ו' בין השעות 08:00-13:00.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות ליברה.
שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר lbr.co.il.
שירות לקוחות ליברה ביטוח – מייל Email
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra באמצעות המייל בכתובות:
- שירות לקוחות: [email protected]
- פניות הציבור: [email protected]
שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra – צ'אט Chat
שירות לקוחות ליברה אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ליברה Libra – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ליברה ביטוח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ליברה Libra – אינסטגרם Instagram
ליברה – חשבון אינסטגרם רשמי: instagram.com/libra.insurance.
שירות לקוחות ליברה ביטוח Libra – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ליברה ביטוח Libra בכתובת: הרוקמים 26, בנין D, חולון, מיקוד 5885849.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.