עדכון אחרון: 05/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוביט moovit – טלפון
שירות לקוחות אפליקציית תכנון הנסיעות מוביט אינו זמין באמצעות הטלפון.
שירות לקוחות מוביט זמין באמצעות הטלפון לפניות בנושאים הקשורים לתשלומים בתחבורה ציבורית בלבד במספר: 5090*
שירות לקוחות מוביט moovit – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוביט moovit – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר moovitapp.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוביט moovit – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוביט moovit – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוביט moovit – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit בדף הפייסבוק: facebook.com/moovit.
שירות לקוחות מוביט moovit – טוויטר Twitter
שירות לקוחות מוביט moovit זמין בטוויטר בחשבונות הבאים:
- מוביט Moovit – טוויטר – חשבון תמיכה: twitter.com/Moovit_Support
- מוביט Moovit – טוויטר – חשבון רשמי: twitter.com/moovit
שירות לקוחות מוביט moovit – אינסטגרם Instagram
אפליקציית מוביט Moovit – חשבון אינסטגרם: instagram.com/moovit.
שירות לקוחות מוביט – moovit – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוביט – moovit לכתובת הבאה: אילן רמון 2, נס ציונה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.