שירות לקוחות מוביט moovit

עדכון אחרון: 05/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוביט moovit – טלפון

שירות לקוחות אפליקציית תכנון הנסיעות מוביט אינו זמין באמצעות הטלפון.

שירות לקוחות מוביט זמין באמצעות הטלפון לפניות בנושאים הקשורים לתשלומים בתחבורה ציבורית בלבד במספר: 5090*

שירות לקוחות מוביט moovit – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מוביט moovit – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר moovitapp.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מוביט moovit – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מוביט moovit – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מוביט moovit – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוביט moovit בדף הפייסבוק: facebook.com/moovit.

שירות לקוחות מוביט moovit – טוויטר Twitter

שירות לקוחות מוביט moovit זמין בטוויטר בחשבונות הבאים:

שירות לקוחות מוביט moovit – אינסטגרם Instagram

אפליקציית מוביט Moovit – חשבון אינסטגרם: instagram.com/moovit.

שירות לקוחות מוביט – moovit – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוביט – moovit לכתובת הבאה: אילן רמון 2, נס ציונה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!