עדכון אחרון: 04/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועדון שלך: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מועדון שלך – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועדון שלך במספר הטלפון: 073-22-44-333.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30.
שירות לקוחות מועדון שלך – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות מועדון שלך אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מועדון שלך – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yours.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועדון שלך – דואר אלקטרוני
שירות לקוחות מועדון שלך זמין באמצעות מייל בכתובות:
- מייל שירות לקוחות: [email protected].
- מייל פניות הציבור: [email protected].
שירות לקוחות מועדון שלך – צ'אט Chat
שירות לקוחות מועדון שלך אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מועדון שלך – פייסבוק Facebook
מועדון שלך – דף פייסבוק: facebook.com/yours.club1.
שירות לקוחות מועדון שלך – אינסטגרם Instagram
מועדון שלך – חשבון אינסטגרם: instagram.com/yours.club.
שירות לקוחות מועדון שלך – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מועדון שלך לכתובת הבאה: ריב"ל 18, תל אביב, מיקוד 6777855.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.