שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול במספר הטלפון: 08-992-9111.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר eshkol.info: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מועצה אזורית אשכול – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

הרשמה
תזכורת
guest

0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה דירוגים
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות
0
ספרו על חוויית השירות שלכם בתגובותx