עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון במספר הטלפון: 09-796-0200.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר lev-hasharon.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון לכתובת הבאה: צומת בני דרור, בני דרור.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.