כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון במספר הטלפון: 1-700-700-106.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shomron.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מועצה אזורית שומרון – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.