כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר במספר הטלפון: 08-6684000.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר metar.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.