שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל במספר הטלפון: 04-830-1900.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר daliat-carmel.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מועצת דאלית אל כרמל – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!