עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד אמון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון במספר הטלפון: 2858*.
שעות פעילות: המוקד פעיל 24/7.
שירות לקוחות מוקד אמון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר emun.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד אמון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד אמון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקד אמון – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד אמון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד אמון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד אמון – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.