כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה במספר הטלפון: 118.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 077-9208560
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.