שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה במספר הטלפון: 118.

שעות פעילות: 44401.

מספרי טלפון נוספים:

מספר טלפון נוסף: 077-9208560

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!