כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת במספר הטלפון: 077-2703833.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. ימי ו' וערבי חג: בין השעות 7:00-12:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 3833*
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר meuhedet.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – צ'אט
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – ווטסאפ – Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת לכתובת הבאה: אבן גבירול 124, תל אביב 32038.