עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקי במספר הטלפון: 03-3725113.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מוקי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mooki.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקי – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקי באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקי לכתובת הבאה: רחוב נחלת יצחק 38, תל אביב.
שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.