כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מחסני הנמל: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מחסני הנמל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מחסני הנמל במספר הטלפון: 1-700-553-800.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מחסני הנמל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nammal.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מחסני הנמל – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מחסני הנמל – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מחסני הנמל – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מחסני הנמל – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחסני הנמל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מחסני הנמל – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מחסני הנמל – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.