עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro במספר הטלפון: 052-6117095.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר metro-all.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מטרו אביזרים – Metro לכתובת הבאה: עתיד ידע 18, כפר סבא.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.