שירות לקוחות מירס – MIRS

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מירס – MIRS: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מירס – MIRS – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מירס – MIRS במספר הטלפון: 053-7575757.

שעות פעילות: א'-ה': 8:00 עד 21:00 – מענה בכל נושא.
א'-ה': 21:00 עד 08:00 – מענה בנושאים טכניים, אובדן וגניבה בלבד.
ו': 08:00 עד 13:00 – מענה בכל נושא.
ו': משעה 13:00 עד יום א' בשעה 8:00 – מענה בנושאים טכניים, אובדן וגניבה בלבד.

שירות לקוחות מירס – MIRS – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bezeqint.net: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מירס – MIRS – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מירס – MIRS – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מירס – MIRS – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מירס – MIRS – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות מירס – MIRS – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מירס – MIRS – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!