עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך במספר הטלפון: 1-800-263-263.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר dyellin.ac.il: כניסה לאתר.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באמצעות המייל: [email protected].
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לסטודנט מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך לכתובת הבאה: מעגל בית המדש 7, ירושלים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.