שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך במספר הטלפון: 1-800-263-263.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר dyellin.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך לכתובת הבאה: מעגל בית המדש 7, ירושלים.

כתיבת תגובה