עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת השף תל אביב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת השף תל אביב במספר הטלפון: 03-6399620.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-6399721
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hashef.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת השף תל אביב באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת השף תל אביב – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת השף תל אביב לכתובת הבאה: רח' החרש 8 (בניין עתיד), תל-אביב ליד תחנת רכבת ההגנה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.