שירות לקוחות מכללת ידע – עמית

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת ידע – עמית: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת ידע – עמית במספר הטלפון: 1-800-202-227.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yedacollege.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת ידע – עמית באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת ידע – עמית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת ידע – עמית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת ידע – עמית לכתובת הבאה: יהודי פקיעין 1‏, חדרה.

כתיבת תגובה