שירות לקוחות מכללת יזמות

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת יזמות: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת יזמות – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת יזמות במספר הטלפון: 050-678-0290.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת יזמות – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר myazamut.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת יזמות – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת יזמות באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת יזמות – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת יזמות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת יזמות – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת יזמות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת יזמות – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת יזמות – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת יזמות לכתובת הבאה: פתח תקווה, מחוז מרכז, ישראל.

כתיבת תגובה