שירות לסטודנט מכללת מגמות

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לסטודנט מכללת מגמות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת מגמות במספר הטלפון: 03-627-3000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר megamot.co.il: כניסה לאתר.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת מגמות באמצעות המייל: [email protected].

שירות לסטודנט מכללת מגמות – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת מגמות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לסטודנט מכללת מגמות – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לסטודנט מכללת מגמות לכתובת הבאה: דרך אם המושבות 94, פארק עופר, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!