שירות לקוחות מכללת מגמות

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת מגמות: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת מגמות – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת מגמות במספר הטלפון: 03-627-3000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת מגמות – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר megamot.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת מגמות – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת מגמות באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת מגמות – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת מגמות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת מגמות – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת מגמות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת מגמות – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת מגמות – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת מגמות לכתובת הבאה: דרך אם המושבות 94, פארק עופר, פתח תקווה.

כתיבת תגובה