עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת במספר הטלפון: 077-515-0556.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nihulplus.co.il: כניסה לאתר.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות המייל: [email protected].
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לסטודנט מכללת ניהול פלוס אילת לכתובת הבאה: סמטת פתן 4, אילת.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.