כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים במספר הטלפון: 03-690-1200.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר smkb.ac.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת סמינר הקיבוצים לכתובת הבאה: דרך נמיר 149, תל אביב-יפו.