כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום במספר הטלפון: 03-647-4224.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר fashikom.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת פאשיקום – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת פאשיקום לכתובת הבאה: קהילת ונציה 10 נאות אפקה, תל אביב-יפו.