שירות לקוחות מכללת פאשיקום

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום במספר הטלפון: 03-647-4224.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר fashikom.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פאשיקום באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת פאשיקום – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת פאשיקום לכתובת הבאה: קהילת ונציה 10 נאות אפקה‏, ‏תל אביב-יפו‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!