שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת במספר הטלפון: 077-5150556.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר reidman.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת לכתובת הבאה: משרדי ניהול פלוס ב "פורום שער העיר – בית הדקל" קומה ב' (רח' הפתן 4).

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!