שירות לקוחות מכללת רמת-גן

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת רמת-גן: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת רמת-גן במספר הטלפון: 03-671-0000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rgc.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת רמת-גן באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת רמת-גן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת רמת-גן – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה