עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College במספר הטלפון: 03-611-0000.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shenkar.ac.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת שנקר – Shenkar College לכתובת הבאה: אנה פרנק 12 , רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.