שירות לקוחות מלונות דן

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מלונות דן: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מלונות דן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מלונות דן במספר הטלפון: 1-700-50-50-80.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

טלפון נוסף: 5450*

שירות לקוחות מלונות דן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר danhotels.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מלונות דן – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מלונות דן באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מלונות דן – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מלונות דן – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מלונות דן – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מלונות דן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מלונות דן – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מלונות דן – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מלונות דן לכתובת הבאה: הירקון 111, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!