שירות לקוחות מנטור – Mentor

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנטור – Mentor: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנטור – Mentor במספר הטלפון: 03-529-1888.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר Mentor.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנטור – Mentor באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מנטור – Mentor – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנטור – Mentor באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מנטור – Mentor – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מנטור – Mentor לכתובת הבאה: דרך זאב ז'בוטינסקי 1‏, רמת גן.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!