שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד במספר הטלפון: 1-700-708-778.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר m-s-d.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד באמצעות המייל: [email protected]%E2%80%8F.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מסד שירותי סיעוד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מסד שירותי סיעוד לכתובת הבאה: הגפן 2 קריית ביאליק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!