שירות לקוחות מפעל הפיס

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מפעל הפיס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס במספר הטלפון: 036940177.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 8:00 – 17:00.
שישי בין השעות: 08:00 – 13:00.

שירות לקוחות מפעל הפיס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pais.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מפעל הפיס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מפעל הפיס – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מפעל הפיס – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מפעל הפיס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מפעל הפיס – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מפעל הפיס – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מפעל הפיס לכתובת הבאה: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 7019, תל אביב, 6107001.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!