עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל במספר הטלפון: 04-8250211.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
פניות הציבור: 04-8250251.
משרד קבלה, איתור מאושפז – 04-8250350.
מרכז מידע בשעת חירום – 1255142.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hospitals.clalit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרכז רפואי כרמל לכתובת הבאה: רח' מיכל 7, חיפה 3436212.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
מדוע השירות הוא צוות חוקרים במקום לסייע ?