כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל במספר הטלפון: 04-8250211.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
פניות הציבור: 04-8250251.
משרד קבלה, איתור מאושפז – 04-8250350.
מרכז מידע בשעת חירום – 1255142.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hospitals.clalit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מרכז רפואי כרמל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרכז רפואי כרמל לכתובת הבאה: רח' מיכל 7, חיפה 3436212.