כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא במספר הטלפון: 03-5307000.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מרכזייה: 03-5303030
מוקד זימון תורים: 03-5305000
חיוג מסלולרי: 534*
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sheba.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרכז רפואי שיבא לכתובת הבאה: דרך שיבא 2, רמת גן.