עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא במספרי הטלפון:
- 03-5307000
- מרכזייה: 03-5303030
- מוקד זימון תורים: 03-5305000
- חיוג מסלולרי: 534*
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sheba.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מרכז רפואי שיבא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרכז רפואי שיבא לכתובת הבאה: דרך שיבא 2, רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.