עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות במספר הטלפון: 8488*.
שעות פעילות: 24/7.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר matan-il.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מתן שירותי סיעוד ובריאות – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.