עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נוקיה – NOKIA: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נוקיה – NOKIA במספר הטלפון: 03-7699000.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nokia.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נוקיה – NOKIA באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נוקיה – NOKIA באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות נוקיה – NOKIA – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות נוקיה – NOKIA לכתובת הבאה: הנחושת 4,רמת החיל, תל – אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.