עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נייקי – NIKE: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נייקי – NIKE במספר הטלפון: 1-700-500-949.
שעות פעילות: ימים א'-ד' בשעות 9:00-16:00, יום ה' בשעות 9:00-15:00.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nike.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נייקי – NIKE באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נייקי – NIKE באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות נייקי – NIKE – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות נייקי – NIKE לכתובת הבאה: שנקר אריה 9, הרצליה.
שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.