שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation במספר הטלפון: 09-9711700.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00.

מספרי טלפון נוספים:

פקס: 09-9554776.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר playstation.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סוני פלייסטיישן – SONY PlayStation לכתובת הבאה: ישפאר מוצרי צריכה בע"מ רחוב ספיר 7, הרצליה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה