עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky במספר הטלפון: 1-700-706-600.
שעות פעילות: ימים א'-ד' בשעות 9:30-16:30. ימי ה' בשעות 9:30-16:00.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר steimatzky.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky לכתובת הבאה: תוצרת הארץ 3, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.