שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky במספר הטלפון: 1-700-706-600.

שעות פעילות: ימים א'-ד' בשעות 9:30-16:30. ימי ה' בשעות 9:30-16:00.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר steimatzky.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סטימצקי – Steimatzky לכתובת הבאה: תוצרת הארץ 3, פתח תקווה.

כתיבת תגובה