כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיטי קאר – City Car: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות סיטי קאר – City Car במספר הטלפון: 09-862-0000.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר city-car.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיטי קאר – City Car באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.